INGYEN TUDÁS

Copyright © 2016 mydentity.com - Minden jog fenntartva - ÁSZF

logorockstar logo
  • White Facebook Icon
  • White Twitter Icon
  • White LinkedIn Icon
  • White Instagram Icon
  • White Pinterest Icon

arculatfelelos@mydentity.hu  |  Tel: +3630 521 2150

Mi tiszteljük a jogaidat, ezért soha nem fogjuk eladni, vagy megosztani az adataidat.

Kerülj képbe a céljaiddal és kezdd el

a tudatos marketing-tervezést!

August 24, 2012

Please reload

Recent Posts

5 ismertetőjel, amivel egy jó arculattervezőnek rendelkeznie kell:

May 26, 2014

1/4
Please reload

Featured Posts

3 jel, hogy arculatváltásra van szükséged:

May 24, 2016

 

   Egy zseniális ötlet, vagy termék megvalósításakor a legfontosabb, hogy jogi és anyagi hátteret biztosítsunk az értékesítéséhez, és gyakran nem jut már pénz, energia, vagy idő a vizuális megjelenés kialakítására.

 

   Manapság ezrével indulnak az egyforma szolgáltatásokat nyújtó cégek, így nagyon nehéz köztük láthatónak maradni, ezért érdemes már induláskor végiggondolni, mennyire kapjon majd fontos szerepet a látvány.

 

   Vannak viszont korábban indult cégek, akiknek még elég volt kevesebb marketing eszközzel érvényesülni, a világ viszont felgyorsult és erőteljesen a gyorsan felfogható vizuális/képi információk irányába mozdult.

 

   Gondolkodhatunk mi a sokezersoros meggyőződumában, vagy egyéb száraz érvelésrendszerben, ha a ma vásárlója már egy 140 karakteres tweetet sem olvas el, inkább fotókat lájkol az instagramon, vagy a facebookon.

 
Mindenképp gondolkodj el új arculat kialakításán, ha:


1: nem olyan vevőket vonzol, akiket szeretnél.

 

Ugye van egy konkrét képed A VEVŐ-ről? ahhoz, hogy tudjad, mit, mikor, hogyan kommunikálj, a fejedben élnie kell az ideális vásárló képének.
Lehet ez egy konkrét, vagy egy elképzelt személy, adhatsz neki nevet, vagy kiválaszthatod a legjobban áhított célszemélyt a híres emberek közül. A lényeg, hogy TUDD, KIHEZ SZÓLSZ akár verbálisan, akár vizuálisan!

 

2: a konkurenciádban jobban megbíznak az új vásárlók

 

Az arculat egyik legfőbb célja az új érdeklődők bizalmi ingerküszöbén átjuttatni az információdat. Ahhoz, hogy elmondhasd neki, mennyire jó a terméked és milyen hatalmas előnyöket élvezhet majd a használatával, ahhoz először meg kell ragadnod a figyelmét és el kell nyerned a bizalmát.
Mivel genetikailag kódoltan a látásunk az elsődleges érzékszervünk, már akkor döntünk valamiről, mielőtt az első betűt elolvastuk volna (már ha eljutunk odáig). Rideg? Tény.

 

3: Nem úgy nézel ki, mint a példaképeid.

 

Alaptétel, hogy arculatot annak a cégnek tervezünk, akivé válni szeretnénk, nem annak, ahol éppen tartunk. Ugyanez igaz minden más marketingtevékenységre és az élet egyéb területeire is: ha kezdő/szegény/szerencsétlen fejjel gondolkodunk és cselekszünk, akkor sosem leszünk profik/gazdagok és sikeresek.

Te elégedett vagy a céged arculatával?

 

 

Mentés