INGYEN TUDÁS

Copyright © 2016 mydentity.com - Minden jog fenntartva - ÁSZF

logorockstar logo
  • White Facebook Icon
  • White Twitter Icon
  • White LinkedIn Icon
  • White Instagram Icon
  • White Pinterest Icon

arculatfelelos@mydentity.hu  |  Tel: +3630 521 2150

Mi tiszteljük a jogaidat, ezért soha nem fogjuk eladni, vagy megosztani az adataidat.

Kerülj képbe a céljaiddal és kezdd el

a tudatos marketing-tervezést!

August 24, 2012

Please reload

Recent Posts

5 ismertetőjel, amivel egy jó arculattervezőnek rendelkeznie kell:

May 26, 2014

1/4
Please reload

Featured Posts

Igenis a borítója alapján ítéljük meg a könyvet!

May 24, 2016

Tudom, tudom!

Máris sikeresen kicsaptam pár biztosítékot, de ha tényleg el is akarod adni amit írtál, olvass tovább!
„Ne ítélj könyvet a borítója alapján?!”

Oké. Egy utópisztikusan ideális világban mindent és mindenkit a tartalma, a belső értékei alapján ítélnénk meg. De hol van erre nekünk időnk, lehetőségünk ebben az információktól zsongó életben?

    A legutóbbi felmérések szerint egyértelmű a kapcsolat a nagyszerű borítók és a nagyszerű eladási statisztikák között. Sőt! Számtalan újratervezett, módosított borítójú kiadvány ért el átütő sikereket a korábbi szegényes eladások után.

Fokozottan igaz ez az e-bookok, vagy az online forgalmazott könyvek esetén, ahol sokszor egy mobiltelefon kijelzőjén, 10 másik borító között böngészve választunk olvasnivalót.

 

Ahogy a verseny egyre inkább növekszik a nyomtatott és digitális könyvek piacán, a professzionális borító-design már nem csak a „jó, ha van” kategória, hanem elengedhetetlen alapkövetelmény.

A legtöbb saját kiadásban megjelenő író komolyan veszi munkája igényes „csomagolását” és szakszerű marketingjét.

 

Nem utolsó szempont, hogy a kritikusok, viszonteladók, forgalmazók is akkor látják meg az együttműködési lehetőséget, ha komoly bevételt remélhetnek belőle. Ezt kizárólag a borító alapján tudják első körben megítélni, és csak ha azt eladhatónak látják, csak akkor veszik komolyabban szemügyre a portékát.

 

A könyvesboltok, a hiperek, de még a csupán bélyegképeket megjelenítő webáruházak is a borítót mutatják a látogatók felé.

 

A sok millió könyv közül válogató vásárló első benyomását a borító határozza meg. Ha az nem elég magával ragadó, akkor nem fogja felkelteni a figyelmét, és el sem jut az ajánló elolvasásáig, a beltartalom megítéléséig.

Ha a felirat nem jól olvasható, vagy az illusztráció nem kivehető nagyobb távolságból, esetleg