INGYEN TUDÁS

Copyright © 2016 mydentity.com - Minden jog fenntartva - ÁSZF

logorockstar logo
  • White Facebook Icon
  • White Twitter Icon
  • White LinkedIn Icon
  • White Instagram Icon
  • White Pinterest Icon

arculatfelelos@mydentity.hu  |  Tel: +3630 521 2150

Mi tiszteljük a jogaidat, ezért soha nem fogjuk eladni, vagy megosztani az adataidat.

Kerülj képbe a céljaiddal és kezdd el

a tudatos marketing-tervezést!

August 24, 2012

Please reload

Recent Posts

5 ismertetőjel, amivel egy jó arculattervezőnek rendelkeznie kell:

May 26, 2014

1/4
Please reload

Featured Posts

Én így tervezek logót

April 14, 2014

A munka menete kb. így szokott kinézni:

 

A kitöltött kérdőív alapján adok egy árajánlatot, majd írunk egy szerződést, amiben lefektetjük a fizetési feltételeket, a határidőket, az átadásra kerülő jogokat és minden szükséges tényezőt.

 

Ezután részemről megkezdődik a kutatás és felmérés:

 

Első körben MINDIG vásárló szemmel tekintek a cégedre, a piacodra, a konkurenciádra és a példaképeidre. Beleélem magam, ha nekem lenne szükségem a termékedre/szolgáltatásodra, mi lenne az, ami meggyőzne a vásárlásról. (keresőszavakat tesztelek, zsigeri reakciókat jegyzetelek, mennyire bizalomkeltőek, használhatóak, informatívak és hasznosak az elérhető információk)

 

Következő körben ugyanezeket megnézem marketinges szakmai szemmel, azaz egészében milyen vizuális, verbális és egyéb kommunikációval mozognak a piaci szereplők, hogyan támogatják a különböző formátumok egymást, milyen költéssel érhetők el eredmények és mindezt a közönség hogyan fogadja. (blogokat, fórumokat túrok fel, hogy kicsit mélyebben belássak a hivatalos megjelenések mögé)

 

Ezután az arculattervezői szemüvegemet veszem fel, aminek része a kreatív megfogalmazások és funkcionális bravúrok leszűrése, mert nem mindegy, hogy sokmilliót elköltve kell egy semmitmondó logót a fejekben összekapcsolnod a tartalmaddal, vagy megjegyezhető, frappáns, emlékezetes arculattal "olcsóbban" is nyomot hagyhatsz. És az is fontos, hogy a meggondolatlan tervezés ne drágítsa feleslegesen a jövőbeni kivitelezéseket, legyen szó bármilyen médiumról.

Csak ezek után kezdek el tervezni :D
Minek során először papírra vázlatolva ötletelek, majd ami megragadja a fantáziámat azt egyetlen színnel megtervezem vektoros formátumban, hogy lássam, működni fog minden felületen, rendben legyenek az arányok, az egyensúly.

 Ezt követi az arculati színek kiválasztása, ami természetesen jól variálható, mivel a logó maga bármilyen színnel működni fog, de többnyire érdemes állandó szinekkel is erősíteni a márka felismerhetőségét.


Ha ezzel készen vagyok, prezentálom neked a tervet. (nem, a ceruzaterveket nem, mert tapasztalataim szerint inkább elviszik a fókuszt és nehezítik a döntési folyamatot.)
Többségében ez az első terv szokott lenni az igazi, mivel én akár száz ötletből, vagy többszáz variációból szűröm le, forralom ki és desztillálom neked. ;)
Természetesen apróbb változtatások lehetségesek igény szerint.


Ha mégsem így lenne, akkor ennek a tervnek a tanulságait levonva, ugyanezzel a módszerrel előállok még maximum kettő teljesen más koncepcióval.

A többi arculati elem megtervezése a végleges logó elfogadása után kezdődik.