August 24, 2012

Please reload

Recent Posts

5 ismertetőjel, amivel egy jó arculattervezőnek rendelkeznie kell:

May 26, 2014

1/4
Please reload

Featured Posts

Hurrá, uborkaszezon!

July 27, 2016

Hurrá! HOLTSZEZON!!!!!

 

Nem, nem a meleg ment az agyamra. :)
Neked is eleged van a "hurrányaralunk", végreittanyár", "nekemabalatonariviéra" kliséáradatból?

 

A te vevőid is mind nyaralnak? A kutya nem olvas/iratkozik fel, pláne nem vásárol?


ÉLJEN! MOST van itt az ideje az "alapozásnak"!

Elmesélek egy esettanulmányt:

 

 Minap összefutottam azzal a luxuskert-építő ügyfelemmel, aki ugyanabban a vidéki áltsuliban volt a hugom osztálytársa, ahova én is jártam.
 Most tavasztól őszig válogat a munkákban. Teljesen be van táblázva és évről évre fejlődik a vállalkozása, miközben körülötte sorra mennek csődbe a "versenytársak".

 

Hogy mit csinál?
 Mikor az utolsó soktízmilliós kertet is befejezi ősszel, szépen elmegy a családjával pihenni, karácsonyozik egy jót, majd januárban, mikor a kertek alszanak eljön hozzám és átgondoljuk a következő évi megjelenéseit.

 

 Frissítjük a weboldalát, feltöltjük az új referenciamunkákat, elkészítünk néhány új táblát, amiket a legtöbb megrendelőjét hozó vidékeken (pl. a Balaton környékén, Budán, stb...) helyez el. (hozzáteszem, minden évben csak 1-2 új táblát, de ezt csináljuk lassan 20 éve! ;) )
 Megtervezzük az új szórólapját, néhány bannert és kupont, vagy ami éppen eszünkbe jut.

 Ezáltal biztosítjuk, hogy egész évben az arculatának megfelelő, folyamatos jelenléttel állandóan legyenek megrendelői.

 

 Nem varázslat, nem trükk, nem mutyi, "csak" kiválóan elvégzett, kemény munka, állhatatos, folyamatos, következetes, átgondolt megjelenés és jelenlét.

 

Ha te is szeretnéd hatékonyan kihasználni az uborkaszezonodat, akkor most van itt a lehetőség, hogy még gazdaságosan is tedd! KLIKKELJ IDE!

 

Mentés